SEMP - Sociedad Española de Medicina Psicosomática

La SEMP en el XXII Aniversari del "Diario Médico".

07/06/2014 10:47

Convidats per Diario Médico  (DM) acudim a aquesta important convocatòria del món sanitari. Bona part de la Junta Directiva de la Semp, contactem amb col·legues d'altres societats i preparem futures actuacions conjuntes.

Centenars de professionals i representants del sector sanitari es van donar cita al XXII aniversari de DM que, un any més, es va celebrar a l'Hotel Ritz, de Madrid.

Francisco J. Fernández, director del DM; Javier Maldonado, viceconseller d'Asistencia Sanitaria de Madrid; Javier Rodríguez, conseller de Sanidad de Madrid; Javier Castrodeza, director general d'Ordenación Profesional; Belén Crespo, directora de l'Aemps; Juan José Rodríguez Sendín, president de l'OMC; Martí Sansaloni, conseller de Sanidad de Baleares, i Rosario Serrano, directora gerent de l'Área de Salud de Unidad Editorial.

Javier Olave, exdirector del Diario Médico; José Miguel Serrano, del Comité de Bioética de España, i Manuel Álvarez, president de la Sociedad Española de Medicina Psicosomática.

El psiquiatre Carlos Mingote, excoordinador del Paipse; Manuel Álvarez Romero, president de la Sociedad Española de Medicina Psicosomática; Diego Cebrián, internista de l'Hospital Ramón y Cajal, de Madrid, i Miguel Ángel Sánchez González, psiquiatre de la Fundación Jiménez Díaz, de Madrid.